Solskenshistoria…

Läste en insändare i morse om Skånetrafikens kundservice. Personen hade letat på deras hemsida efter viss information om lokaltrafiken, men eftersom den var oklar, så mailade han till dem. Han fick svar 22 dagar senare med följande input: ”På vår hemsida finns samlad information om priser och regelverk.”!!

Ganska komiskt, men… svaret verkar automatgenererat, men då borde det väl inte ta 528 timmar att skicka ett sådant i retur? Är det istället besvarat manuellt, är det ju ännu värre! När kundservicetänket någonstans inte klickade! Skärpning!

Jag skulle gnälla på något förlängesedan på deras hemsida, men stupade redan vid deras kontaktinfo. De hade delat upp mailformulären för olika ämnen, inget av mitt klagomål passade in i någon av de boxarna, eftersom det berörde flera av ämnena, jag lade ner det och svalde min irritation. Bra knep det där, de tror då att de är världens bästa företag…

Annonser
Posted in: Okategoriserade

One thought on “Solskenshistoria…

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s