Blindtarmen

Året startade med en händelse som jag inte kan låta gå obloggat förbi.

Jo, det har hänt massa annat också sedan sist jag bloggat, men jag har inte haft ro att blogga här på min egna blogg som handlar om allt som händer i mitt liv. Jag hoppas det blir ändring på det nu!

Året 2015 var väl inte det bästa jag genomlevt, även om vissa saker också har varit bra. Jag fick till exempel äntligen producera ett tidningsmagasin, vilket har varit min dröm länge. Det var ett kul uppdrag.

De inläggen jag strax kommer att skriva handlar dock om min blindtarm som havererade i början av detta året. Senast jag blev opererad var när jag var elva år för bruten arm, och det är ju en bagatell jämfört med den operation jag nu genomgått.

För att enklare läsa om detta föreslår jag att du klickar på Hälsa i menyn, där hela äventyret är samlat under. Inläggen visas ju i kronologisk ordning så börja med det sista inlägget, skrolla ner alltså. Det första ligger nederst, de är numrerade som #01 osv.

 

Kommentera

